Založ si blog

Muži v aute = muži v posteli

Tá paralela nie je náhodná. Rovná sa stopercentne – keď muž nevie riadiť auto … Sedím vedľa chlapa v aute a je „vymalováno“. Oči mi padnú na ruky,  celkovú polohu tela a moja myseľ blúdi v zakázanej krajine. Poznáte to, obe ručičky „na dvanástej“ (že by sa medzi ne ledva zastrúhaný vlas vošiel), nožičky spolu, pekne sa radíme v pruhu, stokrát sa pozrieme do každého zrkadielka pred odbočením – Zaklínač hadov alias pán Nerozhodný.  Riadiaci jednou rukou, tá druhá je voľne položená na kolene (svojom, vašom) – Samec pohodár.  Neandertálec búšiaci po volante – nečakajte, že sa zem zachvie. Jediný, kto sa zachvie, budete vy. Keď konečne vypadne. Krátke, trhavé blikanie smeroviek, to je Poľný zajko – dobrý na krátke trate (alebo že by žiarovka?). Šesťdesiat stupňový uhol, čelo na prednom okne, spotené dlane zvierajú volant – pán Uf-Uf, tak ten sa mi podaril. Pri slove predohra sa bude domnievať, že reč je o úvode k väčšiemu hudobnému dielu. Šliape často na brzdu a ja mám pocit, že uvidím poslednú vianočnu večeru? To bude „Páčilo sa ti to“, ktorý sa rád hrá – so svojím Egom. Ďalšia kapitola je malý chlap, veľké auto. Verím v kompenzáciu. Aj keď niektorí samci tvrdia, že na veľkosti nezáleží a preto im nevadí riadiť zápalkové krabičky. „Nefajčím, nepijem, ale mám 350 koní pod kapotou“, povedal jeden. „A mám tú istú ženu už 26 rokov a 4 deti, takže kompenzáciu čoho?“ Proti gustu… Zaujímavá štúdia je chlap v červenom aute (výnimkou je športové). Červená je okrem iného príznakom zrelej vyrovnanosti a znakom impulzívnej povahy (ale chlap v červenom aute…). Smrteľná kombinácia je, keď z červeného čuda vylezie „kádrovák“ s taštičkou a úhľadne poukladanými papiermi, uf uf. Testosterónový dubajský oblak sem-tam zaprší samca v prvotriednych handrách, sediaceho v nablýskanom Porsche alebo Ferrari. Nič to, že je zadĺžený na 20 rokov a spôsobuje dopravnú zápchu plaziac sa krokom (podvozok na zemi) na každom spomaľovači. Zato baby ujúkajú, keď ich vyzdvihne a odpáli to pred diskotékou plnou ľudí. Podľa môjho súkromného prieskumu, väčšina z nich si vynahradzuje (okrem iného) fakt, že doma o takomto aute môžu iba snívať.  A čo by jeden neurobil pre pýchu svoju. Tu si vezmú pôžičku, vybavenú na základe ničoho a potom už to ide samé. Báb ako maku, chichotajúcich sa potuteľným smiechom, z ktorého je jasné, že sa pri dotyčnom zdržia iba dovtedy, kým to auto bude mať. Aj taký je „glamour“ život mladých mužov. Pre mňa zostáva, aký muž v aute, taký v posteli.

Útek z Planéty opíc

17.04.2022

Ubehol takmer mesiac po návrate z Planéty opíc. Tak sme si s Alicou nazvali karibský ostrov Martinik, z ktorého sme sa nečakane vrátili o 8 dní skôr. Verili by ste tomu? Exotický ostrov plný pláží, bezstarostného života, dobrého jedla a nekonečného oddychu. Tak sme si to aspoň predstavovali. Ale všetko po poriadku. Ja som vyrazila na cestu o dva dni skôr, po [...]

Čo sa naučíš do 40tky . . .

21.11.2017

Nedávno som oslávila štyridsiatku. Urobila som si zoznam vecí, ktoré som sa naučila: Používaj vždy ochranu – na ruky aj pohlavné orgány. Kúp si slúchatka s možnosťou odbúrania vonakajšieho zvuku. Nemusíš mať vždy posledné slovo. Požičané knihy sa ti už nikdy nevrátia. Múku k životu nepotrebuješ. Láska je ako prdenie. Keď musíš zatlačiť, pravdepodobne to [...]

Taliansko – Ako prežiť pravidlá a (ne)vyhnúť sa obžerstvu

06.10.2017

Toto nie je cestopis, toto je skôr návod na to, ako prežiť prejedanie, ktoré vyvoláva klamný znak vysokého štádia tehotenstva (novinka – aj u mužov). Po dvoch týždňoch cestovania zo severu na juh Vám môžem s kľudom Angličana povedať, že hoci som pomerne scestovaná, Taliansko ma chytilo za srdce. Už nikdy nič nebude tak, ako predtým haha (preháňam). Stopu to [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 273226x
Priemerná čítanosť článkov: 4793x

Autor blogu

Odkazy