Založ si blog

Archív: október, 2011

Basic Instinct(s)

Pri pití austrálskeho Chardonnay, ročník 2010 som sa dozvedela, že ak stojíte na prahu päťdesiatky už vás máločo prekvapí a pokiaľ máte pokryté všetky štyri základné inštinkty, môžete mať už len krásny život. Inštinkt prvý: S*E*X* Už nie iba preň samotný, ale preto, že mám dobrý vzťah s niekým, s kým si dobre rozumiem. Nemusím si dokazovať, koľko […]

Pokračovanie článku

Eurovtip na ráno

Nemohla som odolať :))) Zatiaľ najlepší na túto tému. Market : “Knock-knock” Angela Merkel : “Who’s there?” Market : “The spanish government bond crisis” Herman van Rompuay : Hey, you’re cutting in line. Portugal is first! Market : They’re busy demonstrating. Besides, you said they didn’t need aid. Herman van Rompuay : ……which is the code-word for a bailout in two […]

Pokračovanie článku

Ako urobiť chlapa šťastným

Satiricko-humorný pohľad na jedno spolužitie O čom píšeš, nazeral mi frajer ponad plece. O tebe, čo si zvedavý. A konkrétne o tom, ako urobiť chlapa šťastným. Myslím, že som na to prišla. Pomaly, po svojom. Tak za prvé, nechať ich nosiť nákupy, v tom sa doslova vyžívajú. Aj take ošetrenie vŕzgajúcich pántov urobí radosť. To nevadí, že aj vy viete nasmerovať […]

Pokračovanie článku

Ružové slony

Dopriala som si ich k narodeninám. Hneď po operácii. Takú anestéziu chcem každý deň. Bolo to prekvapivé, ale iba na chvíľu. Inak som mala pocit, že sa poznáme už dlho a že sa tie potvory iba schovávali. No skúste schovať stádo ružových slonov! Celé to bolo také veselé. Aj keď som mala pocit, že som prišla do hotela, kde iba prespím a ráno hajde na mííííting. […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 273248x
Priemerná čítanosť článkov: 4794x

Autor blogu

Odkazy