Založ si blog

Archív: september, 2011

Ako sa z ľudí stávaju cynici

U mňa to bolo tak. Najprv som si, ako dieťa myslela, že svet je spravodlivý a absolútne som nechápala príslovie Za dobrotu na žobrotu. Myslela som si, že keď kamarátke požičiam pero, tak mi ho vráti a keď nabudúce pero bude chýbať mne, tak mi zase požičia to svoje. Alebo, že keď sa detičky v škole dozvedia, že sa moji rodičia rozvádzajú, tak prídu za mnou, trošku […]

Pokračovanie článku

Pre veľký úspech – ženy „židičky“

Ženy za volantom rozdeľujem na dve kategórie. Tie, čo vedia a tie druhé. Ženy kamikadze sú mi bližšie ako tie slušne vychované. Za vychované považujem tie, čo dávajú prednosť aj autu, ktoré ešte len plánuje vyraziť na cestu kdesi na opačnej strane zemeguľe (možno telepatia). Slušáčky tiež parkujú jedinečným spôsobom, ktorý ovládaju len ony. Zažila som aj ženu, […]

Pokračovanie článku

Muži v aute = muži v posteli

Tá paralela nie je náhodná. Rovná sa stopercentne – keď muž nevie riadiť auto … Sedím vedľa chlapa v aute a je „vymalováno“. Oči mi padnú na ruky, celkovú polohu tela a moja myseľ blúdi v zakázanej krajine. Poznáte to, obe ručičky „na dvanástej“ (že by sa medzi ne ledva zastrúhaný vlas vošiel), nožičky spolu, pekne sa radíme v pruhu, stokrát sa […]

Pokračovanie článku

Nech brouka žít alebo je trestné byť slobodná a bezdetná po tridsiatke?

Som si navarila vlastnú tému. Lebo mi je blízka. Lebo počúvam narážky, otázky a inotaje z každého rohu. Ešte odolávam a vysvetľujem, lebo mi na ľuďoch záleží. Nevadí mi, keď si myslia niečo iné, ale vadí mi, keď sa ma niekto snaží strčiť do vlastnej normy. Normy z hĺbky duše nemusím. Akékoľvek. Spútavajú ľuďom ruky a v horšom prípade aj dušu. Stavím […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 276557x
Priemerná čítanosť článkov: 4852x

Autor blogu

Odkazy