Založ si blog

Archív: marec, 2011

Bucket List alebo „Kým ma nenájde Zubatá“

Je tak veľa vecí, ktoré túžim urobiť. Skočiť do najväčšej jaskyne s padákom, skúsiť adrenalín v Nepále, naučiť sa surfovať na niektorej pláži a skúsiť šach. Pomôcť hendikepovaným deťom v škole, okolo ktorej každé ráno kráčam do práce. Naučiť sa ďalšie jazyky. A aj menšie, ale ťažké veci. Byť empatická a nerozčuľovať sa nad […]

Pokračovanie článku

Muži, ktorí posielajú kvety…

Áno, ešte takí existujú. Som prekvapená a šťastná. Stalo sa to pred pár dňami. Normálny deň v práci. Vyšla som si z kancľa sadnúť na slnko, ktoré mi v týchto tmavých dňoch strašne chýba. Zavolal mi kolega, že sa mám ponáhľať naspäť. Behom, že je to urgent. Bože, hovorila som si v duchu, čo je toto zase za koninu, narodky mám až v októbri (stalo sa minulý […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 273242x
Priemerná čítanosť článkov: 4794x

Autor blogu

Odkazy