Založ si blog

Archív: júl, 2011

Delete All

Môj mobil sa zbláznil a vypovedal službu bez akéhokoľvek varovania. Všetky čísla driemajúce na príslušnej úrovni zmizli. SIMka zívala prázdnotou a ja som si myslela, že neprežijem dívať sa na čierny displej. Snažila som sa analyzovať, prečo som taká závisláčka. Ok, čísla sú jedna vec, druhá sú tie cenné smsky. Ja viem, že žijeme v dobe, kedy smska narvaná do […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 273250x
Priemerná čítanosť článkov: 4794x

Autor blogu

Odkazy