Založ si blog

Archív: február, 2011

Zima, zima, stále zima…

Je mi stále zima. Nemôže ma nič zohriať. Skúšam teplé ponožky, hrubé kabáty, šály, šálky čaju. Nič nepomáha. Tak to skúšam s láskou. Skúšam sa do nej obliecť ako do veľkého zimníka, čo ma obklopí a bude ma chrániť. Tá láska, čo mi zostala je skôr vesta, ktorá kedysi bývala veľkým huňatým svetrom a niekto z nej nešikovne ustrihol rukávy. A zašil […]

Pokračovanie článku

Rasizmus v nás

Vybrala som sa na pláž s kamarátom, ktorý je po mame Jemenčan a po otcovi Somálčan. Netradičný mix vznikol z veľkej lásky dvoch študentov. Môj kamarát sa narodil v Emirátoch. Má 38 a stal sa z neho veľmi šikovný dealer s nehuteľnosťami. Ľudí si málo púšťa k telu, ale keď sa rozhodne do niečoho ísť, tak ide naplno. Rozložili sme sa na pláži, slnko […]

Pokračovanie článku

Pohľad na Slovensko „zvonku“

Chodím na jazykový kurz tu v Dubaji. Moja učiteľka sa ma pýtala, ako vypadá naša politická situácia, kto je vo vláde. A ja som jej začala rozprávať. Musela som sa smiať, keď sme porovnávali Berlusconiho s Radičovou. Pokúšala som sa prebiť tie dve protichodné myšlienky, ktoré mi vŕtajú hlavou. Ako žena som rada, že žena reprezentuje. Ako občan Slovenska, žijúci […]

Pokračovanie článku

Moje Madisonské mosty naopak II.

… pokračovanie … http://sajmon.blog.pravda.sk/2011/02/08/moje-madisonske-mosty-naopak/ To „nabudúce“ prišlo veľmi rýchlo. Prirýchlo pre mňa. Bol jeden tých krásnych slnečných dní v Dubaji. Pre mňa to boli ťažké tri týždne. Čo jeden videl ako krásne dni plné nových objavov som ja videla ako ťaživé obdobie samoty, ktoré som sa pokúšala prebiť večierkami, […]

Pokračovanie článku

Moje Madisonské mosty naopak

Idem na svadbu. Mám tridsaťtri a nepoznám ani jediného chlapa, ktorého by som tam vedľa seba videla. Ani ako návštevníka. Až na toho hajzla. Nemôžem si pomôcť, ale stále je to chlap, ktorý z tej skupiny „všetci muži sú bastardi“ akosi vyčnieva. V poslednej dobe to bolo perné. Sračka za sračkou, ako by povedal môj kamarát. Je to ťažké, lebo ho vídavam každý […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 273240x
Priemerná čítanosť článkov: 4794x

Autor blogu

Odkazy