Dĺžka „šesť a pol palca“

22. februára 2012, sajmon, Zo života dubajského hmyzu

Chlapci arabskí to radi v „inčoch“, tak som hodila do vyhľadávača nevinnú konverziu 6,5 palca na centimetre. Fíííha, vyšlo mi z úst. Nemohla som sa ubrániť dojmu, že študujem niečo zakázané. Nevinný preklad ma doviedol až k štúdii politikov, z ktorej mi vyšlo, že čím menší, tým jedovatejší  – Berlusconi – 165cm, Sarkózy – 165cm, Medvedev – 163cm (čo vysvetľuje Obamov kľud – 185cm).

Ďalší záver rozdelil planétu na skupinky a to tak, že bieli dospelí chlapci z oblasti Stredomoria majú priemernú dĺžku 16,51cm a čierni chlapci dospeláci to majú na pekné druhé miesto 15,49cm, kým Aziati si ponesú 12cm bronzovú sošku.

Dozvedela som as aj, že 13-ročných chlapcov trápi, či je 6,5 dosť. Iný odkaz ma nasmeroval  na priemernú dĺžku vo všeobecnosti a aj tam, kde som vôbec nechcela a síce, náprava a rada pre tých menej vybavených. Nejaké dievča trápilo, že s frajerom nemôžu nájsť ochranu na jeho malého 6,5 „inčového kamaráta“.

Páči sa mi táto online dostupnosť ku všetkému možnému.  Amerika sa síce nekonala, ale našla som aj konverziu modelkovskej výšky a opäť aj s návodom, ako si pomôcť – natiahnutie na škripec bola tá lepšia rada.

Za pol sekundy som dostala skoro 8 miliónov odkazov na dĺžky všeličoho možného. Verím, že takto obohatenej sa mi bude ľahšie spať.

Mimochodom, 6,5 palca je 16,51cm 🙂