Založ si blog

Randenie online

Praskla som dverami a ukončila tú 5-ročnú patáliu. A hodila som sa online. V 37-ich som bola zvedavá, ako to vlastne funguje a či sú všetky tie mýty o randení naslepo (pre mňa online je naslepo) pravdivé. Tak, keď som si prečítala suma sumárum všetky tie story, ktoré som za posledných pár týždňov zažila, chytil ma hurónsky záchvat smiechu. V hlave som si premietala všetky profily, situácie a myšlienkové pochody počas “jazdy”. Bolo mi jasné, že toto musí ísť von, aj keby som pobavila iba jednu osobu, tak mi to za to stojí.

Plná okresaných očakávaní (v 37ich výrazne poklesnuté, lebo realita života je realita života) som si založila svoj profil na jednej zo stránok, ktoré majú dosah celosvetovo (čo budeme trocháriť, všakáno?). Američania, Európania, Aziati, Arabi, kotol národností a magorov, úchylov, slizounov, lekárov, pseudo-intelektuálov, psychošov, starých mladých, predstierajúcich, lapajúcich po dychu hľadajúcich niečo, čo ich nakopne do života. Alebo aspoň pobaví. Ako mňa.

Použila som svoje normálne fotky, v skratke opísala, čo ma baví a čo nie, kto som a čo som. Posledná sekcia sa volá – Napíš mi vtedy, ak… Moj dovetok bol … si normálny. A ešte jeden dodatok, ktorý som si požičala z jedného profilu, lebo ma to strašne pobavilo: Napíš mi, ak: nie si malý Aziatský chlapec, ktorý súrne potrebuje údaje o mojej kreditke a ak nie si 90-ročný miliardár. Ešte stale si myslím, že to je vtipné a nebolo to mienené ako rasizmus.

Klikla som na “Vytvor profil” a šou sa začala. Presnejšie freak show. Panoptikum. Cirkus. Cintorín charakterov. Brutálne ma to bavilo, lebo to bolo vtipné, rýchle a filtre som nastavila tak, že ma muži v zrelom veku/dedkovia/tínedžeri/bisexuáli/transexuáli a ostatní bavili nepretržite. Jeden z prvých bol Talian, 47 – evidentne ženatý, takže nezáujem. Dentista, dve deti, prezývka AlTony (volám ho súkromne tuniak). Tuniak je z Neapola. Som žena jeho života, mám krásne oči a ostatné typické sweet and sour latino bludy. Poslal mi kvety online (staré dobré časy 19. storočia!). Píšeme si banality dodnes, trénujem si taliančinu – kurz zdarma. Egypťan, 38, “’hľadám si nových kamarátov” hahhaha. To už je aké klišé? Prvý ping, či chcem byť kamarátka. Pozriem na fotku, hovorím naozaj nie, ďakujem a želám veľa šťastia. Ale veď to skúsme. Nie, ďakujem. Ďalších 5 správ na online čete. Posledný mi tak zahýbal bránicou, že keď si na to spomeniem v hociakej chvíli, idem sa popučiť. Chceš trojku? Strašne prestrašne som sa smiala. Nedalo mi a odpísala som mu. Nie, ďakujem za ponuku a želám veľa šťastia v hľadaní. Odpísal obratom – čo musí jeden chlap napísať žene, aby si získal jej pozornosť!! Blokla som ho, ale doteraz je mojím tajným hrdinom. A že chlapi su povrchní! Hovno, toto je ťažká a hlboká psychológia.

40-ročný Libanončan žijúci v Dubaji. Čau kráska, ako sa máš? Normálny profil, pomerne realistická fotka. Výborne, ďakujem a ty? A potom som dostala papyrus na tri A4-ky. To by nebolo nič, ale ten magor písal každú vetu v novom okne, takže som mala od neho behom pár minút asi 200 správ. Citrón je nič. Ani som to nedočítala. Napísala som mu, nie ďakujem. A potom mi poslal fotku muža ležiaceho na gauči s nahým zadkom (pekným, ale krk dám na to, že nie jeho), že jedna fotka hovorí za tisíc slov. Ok, tak si tu fotku daj na profil a budeš vidieť ten fičák, so mnou to nič nerobí.

Čo robí taka krásna baba na online čete, čo sme my chlapi až takí sprostí? Američan, 45, vraj slobodný, nepije, nefajčí, pekná fotka, v službách armády, precestoval celý Stredný východ. Nemal čas nájsť si ženu (toto klišé mám na rebríčku hneď za – zameral som sa na hľadanie kamarátov). Inak bol nonšalantný a bola to príjemná konverzácia. Keď som mu odpisovala na jednu z jeho otázok, odpísal mi behom tak krátkej chvíle a úplne od veci, že bolo jasné, že skopíroval nejaký text pre niekoho iného a omylom ho poslal mne. Objednala som mu stíhačku do sekcie Blokovať.

Američan Jake je vdovec. 43 rokov, 2 deti (7 a 5), z profilu bolo jasné, že stredobodom vesmíru sú jeho deti. Chápem. Pracoval ako fotograf pre National Geographic. Keď mu zomrela žena, pred 4 rokmi musel nechať prácu a starať sa o deti. Od začiatku koverzácie veľmi drsný, bez humoru, sexuálne a mentálne vyhladovaný. Na kosť a na kožu. Z každého slova sálala vlna zúfalstva. Keď sa začal pýtať na rozlohu môjho bytu, či žijem sama, obľúbenú ružu a farbu, tak som si tým intenzívnym klepaním na čelo skoro vyvŕtala dieru. A potom nasledoval gong ako pri otvorení plesovej sezóny. Či som ochotná zrušiť svoj profil na tejto online stránke. Hovorím no jasné, ale mám ešte ďalšie dva na iných, aj to mám zrušiť? Alebo iba tento? Že sa mi dho zvažoval napísať a ked už sa tak rozhodol, tak ja som tá pravá a on neznesie, aby som mala ďalšie rande, či otvorený profil. Že si “overil” (doslovný preklad) ďalšie baby a že sa teda rozhodol pre mňa. No, tak to som z teba hin, kámo! Do príručky “Ako na smrť vystrašiť babu” s tebou. PS: Počas konverzácie, ktorá trvala zhruba 15 minút si overoval letenky z Južnej Karolíny do Dubaja. Ale som sa pobavila.

Ďalší, prosím! Opravujem, ďalší magor, prosím! Etnická príslušnosť Stredný východ, pomlčka Američan. Ejha, zase som sa dovzdelala hahaha. 38, pekná fotka. Napísal mi, či mám rada sushi. Šípila som nejaký dvojzmysel, ale ešte som nemala potuchy vocogou. Plus fotka na profile bola príliš dobrá. Sviňa intuícia (a rozum)! Poslal mi ďalšie, na viacerých z nich bol nápis DIVA – ok, s gayom som na rande ešte nebola. Čo ty vieš? Áno, mám rada sushi. Čítal som tvoj profil, si vtipná a šarmantná baba a chcel by som dostať číslo na tú modelku, čo ti pózovala. Magor, zmazala som to. O pár minút ďalšia správa – to bol žart, nechcela by si ísť so mnou na sushi. Nechceš odpáliť? Nie, rád by som ťa spoznal, vypadáš sympaticky blabla. Po hodine konverzácie sme si dohodli stretnutie pre mňa na neutrálnej pode. Nemám záujem niekomu po hodine tokania otvoriť dvere do svojho bytu, súkromia, či čohokoľvek, tak som sa doviezla autom a zostala v ňom sedieť. Píšem na čet – som tu, čo ty? 5 minút. Nič. Na ozrejmenie som mu pred odchodom z domu napísala, že naozaj dúfam, že to je reálny profil, lebo nezastávam názor, že treba zostať, ak viete po pár sekundách, že to proste nebude fungovať. Pred naštartovaním po ďalších 3 minútach som napísala na čet – to bol fakt falošný profil hahahaha. Želám ti veľa šťastia, budeš ho potrebovať. Delete a Block.

Po ceste domov som si nakúpila, nakŕmila svoje dve mačky a zapla laptop, kde mi svietila nova správa na čete.

Útek z Planéty opíc

17.04.2022

Ubehol takmer mesiac po návrate z Planéty opíc. Tak sme si s Alicou nazvali karibský ostrov Martinik, z ktorého sme sa nečakane vrátili o 8 dní skôr. Verili by ste tomu? Exotický ostrov plný pláží, bezstarostného života, dobrého jedla a nekonečného oddychu. Tak sme si to aspoň predstavovali. Ale všetko po poriadku. Ja som vyrazila na cestu o dva dni skôr, po [...]

Čo sa naučíš do 40tky . . .

21.11.2017

Nedávno som oslávila štyridsiatku. Urobila som si zoznam vecí, ktoré som sa naučila: Používaj vždy ochranu – na ruky aj pohlavné orgány. Kúp si slúchatka s možnosťou odbúrania vonakajšieho zvuku. Nemusíš mať vždy posledné slovo. Požičané knihy sa ti už nikdy nevrátia. Múku k životu nepotrebuješ. Láska je ako prdenie. Keď musíš zatlačiť, pravdepodobne to [...]

Taliansko – Ako prežiť pravidlá a (ne)vyhnúť sa obžerstvu

06.10.2017

Toto nie je cestopis, toto je skôr návod na to, ako prežiť prejedanie, ktoré vyvoláva klamný znak vysokého štádia tehotenstva (novinka – aj u mužov). Po dvoch týždňoch cestovania zo severu na juh Vám môžem s kľudom Angličana povedať, že hoci som pomerne scestovaná, Taliansko ma chytilo za srdce. Už nikdy nič nebude tak, ako predtým haha (preháňam). Stopu to [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 272564x
Priemerná čítanosť článkov: 4782x

Autor blogu

Odkazy