Založ si blog

Basic Instinct(s)

Pri pití austrálskeho Chardonnay, ročník 2010 som sa dozvedela, že ak stojíte na prahu päťdesiatky už vás máločo prekvapí a pokiaľ máte pokryté  všetky štyri základné inštinkty, môžete mať už len krásny život.

Inštinkt prvý: S*E*X*

Už nie iba preň samotný, ale preto, že mám dobrý vzťah s niekým, s kým si dobre rozumiem. Nemusím si dokazovať, koľko a ako dlho (a ja : …ale že vôbec haha). Lebo to sa už človeku fakt nechce premýšľať, radšej volí istotu poznaného. (V tejto fáze som sa seba v duchu pýtala: A má vôbec cenu pýtať sa na ďalšie inštinkty??)

Chlap pred päťdesiatkou vraj vie, čo chce a zaroveň všetko už má. Neprepína, nerieši. Nič.  Žiadne žabo-myšie vojny, kto z koho v práci i mimo nej. Nemusí skúšať, nemusí bádať, nechce sa nudiť, nechce „prudiť“. Prečo? Lebo netreba. Lebo už mal kariéru, deti, ženu, super auto aj pozíciu nadsamca. Už bol zodpovedný za všetko v živote, od plienok až po životnú poistku a výber zimných pneumatík. Uviedol mi príklad čerstvého 50tnika, ktorý už vystriedal celú plejádu moskovských krásavíc. Bez ohľadu na vek a „charizmu“. Jedna z nich mu veľmi prirástla k „srdcu“. Zmenu anatomického umiestnenia jednotlivých orgánov nechám na vás. (Pomôcka:  Ja si stále nemyslím, že všetci muži majú mozog v gatiach). Bola to tá, kvôli ktorej bol schopný zavolať právnikovi, vyrobiť rozvodový papier, podpísať si ho a prisahať virtuálnu vernosť. I tu sa nabáda otázka prečo? Na blbú otázku blbá odpoveď: Lebo mala, prepytujem, kozy na pleciach. (Kým mi toto všetko rozprával, pozorovala som toho blbého holuba na reštauračnom parazóliku. Skákal pred jednou samičkou a keď to nezabralo, porúčal sa k druhej. Tak trochu Homo Sapiens?) Zo zamyslenia ma vytrhol  výraz „pseudo-oficiálny partner“. Čo to do prdele znamená? No, tým sa stal vraj tento schopný päťdesiatnik… A žili si šťastne, až kým nepomreli… vlastne nie tak celkom. Lebo milému statnému junákovi sa málilo a v čase, keď BlackBerry vypovedalo službu a ona milá neviestka zistila, že to ťahá s viacerými mimo nej, rozoslala smsky všetkým zúčastneným. Znelo to dosť autenticky, lebo bola taká šikovná, že otázky typu, Čo odo mňa chceš, ty malá…. poslala z jeho čísla. Niektoré, technicky prosté devy, vysvetleniu, že „vypadla sieť, mobil sa zbláznil a posielal sms správy sám“ jednoducho uverili.  Tomu som zase nemohla veriť ja pod dojmom, že posledný lobotomický pokus sa uskutočnil niekedy v druhej polovici minulého storočia. Ony si to niektoré asi fakt zaslúžia… Ale jedeme dáááál…..

Inštinkt druhý: J*E*D*L*O*

Tak to je tak. Vraj sú ženy trošku naivné, keď si myslia, že nepríjemnosti sa riešia uspokojením inštinktu číslo jedna. Vraj ten chlap najprv musí prejsť cez kuchyňu (aby dostal panvicou?). Vôni jedla sa vraj nevyrovná žiadna vôňa ženy (možno tej s Al Pacinom, ale to skôr pre baby-romantičky). Najlepšie jedla takého, čo je pripravené vo dvojici (on a kuchárska kniha?). Hlúpa štúdia o tom, že väčšina chlapov myslí na sex každých 7 sekúnd musela uzrieť svetlo sveta niekde na nejakej swingersparty a nie v normálnom prostredí, dozvedela som sa. Pretože normálny chlap v tomto veku už myslí skôr na jedlo (to som si vymyslela, pochopiteľne).  A ešte dovetok, nejedná sa len o jedlo samotné, najlepšie by malo byť podčiarknuté nejakým kvalitným mokom (víno, whisky, dosaďte sami).

Inštinkt tretí:   *S*K*Ú*S*T*E     *H*Á*D*A*Ť*

Po dobrom jedle je už len krôčik k onej miestnosti, kam aj kráľ rád chodil sám. To je kapitola krátka, ale podstatná. Každý pozná hlášku – čo si nervózny/-a, nemôžeš sa … A ono je to tak. Keď musíš tak musíš.

Inštinkt štvrtý:   *S*P*Á*N*O*K    

Kde, ako a s kým? Pardón, chcela som povedať na akom matraci. A potom už sa to nejak zauzluje a vraciame sa k bodu číslo jedna.

Takže suma sumárum: kvalitne sa najesť, vyspať-vyspať, ukojiť svoje primárne potreby. A niekedy prepínať…

Útek z Planéty opíc

17.04.2022

Ubehol takmer mesiac po návrate z Planéty opíc. Tak sme si s Alicou nazvali karibský ostrov Martinik, z ktorého sme sa nečakane vrátili o 8 dní skôr. Verili by ste tomu? Exotický ostrov plný pláží, bezstarostného života, dobrého jedla a nekonečného oddychu. Tak sme si to aspoň predstavovali. Ale všetko po poriadku. Ja som vyrazila na cestu o dva dni skôr, po [...]

Čo sa naučíš do 40tky . . .

21.11.2017

Nedávno som oslávila štyridsiatku. Urobila som si zoznam vecí, ktoré som sa naučila: Používaj vždy ochranu – na ruky aj pohlavné orgány. Kúp si slúchatka s možnosťou odbúrania vonakajšieho zvuku. Nemusíš mať vždy posledné slovo. Požičané knihy sa ti už nikdy nevrátia. Múku k životu nepotrebuješ. Láska je ako prdenie. Keď musíš zatlačiť, pravdepodobne to [...]

Taliansko – Ako prežiť pravidlá a (ne)vyhnúť sa obžerstvu

06.10.2017

Toto nie je cestopis, toto je skôr návod na to, ako prežiť prejedanie, ktoré vyvoláva klamný znak vysokého štádia tehotenstva (novinka – aj u mužov). Po dvoch týždňoch cestovania zo severu na juh Vám môžem s kľudom Angličana povedať, že hoci som pomerne scestovaná, Taliansko ma chytilo za srdce. Už nikdy nič nebude tak, ako predtým haha (preháňam). Stopu to [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 271663x
Priemerná čítanosť článkov: 4766x

Autor blogu

Odkazy