Založ si blog

Ružové slony

Dopriala som si ich k narodeninám. Hneď po operácii. Takú anestéziu chcem každý deň. Bolo to prekvapivé, ale iba na chvíľu. Inak som mala pocit, že sa poznáme už dlho a že sa tie potvory iba schovávali. No skúste schovať stádo ružových slonov! Celé to bolo také veselé. Aj keď som mala pocit, že som prišla do hotela, kde iba prespím a ráno hajde na mííííting. Sestrička zo Švédska, mladá a svižná. Pekná, prívetivá. Nechcela vôbec nič, iba štyri strany údajov o tom, čo áno a čo nie. Dotazníky ma vždy dostávali, tak som jej poradila, aby si tipla haha. Za odmenu som dostala vtipnú pilulku, vlastne iba polovičku. Lebo pri svojej váhe by som asi mohla zblbnúť, keby mi dali celú. Žartovali sme, že o tom to práve je. A žobrala som o druhú polovičku, lebo sa mi máááálilo. Strašne dlho to trvalo, kým som sa začala smiať aj tomu, že dvere sa otvárajú dovnútra a nie von. Veci mi trošku splývali a môj frajer s kolegami sa premenili na malých chlapcov, čo sa mi snažia vyhovoriť strach. Aký strach, pýtam sa, čo vám šibe, mne je super! Dožadovala som sa nejakej normálnej porcie jedla, lebo posledné sústo hmoty zvanej steak som si dopriala deň pred. Voda, voda, stále voda, opakovala som si dve hodiny pred začiatkom šou. Objavil sa čínsky asistent a ja som sa ho pýtala niečo o kung-fu. Periférne som videla kolegov, že sa chytajú za bruchá a natriasajú sa. Asistentovi som dohovárala, že aj im by mali dať pilulky, lebo im je asi zle. Lekárka sa tiež pýtala, či sa bojím a ja som sa začala nekontrolovateľne smiať. Ja sa predsa nebojím ničoho, čo ma nepozná? Asi je na niečo dobre, že v angličtine nie je isté, či si niekto tyká, vyká alebo oniká. Asi by som jej iba povedala, čo ti šije, dievčatko?

Na sále ich bolo, ako by som išla rodiť (iba tipujem). Minimálne Siamské dvojčatá. Ryšavý postarší Nemec, tuším hlavný anesteziológ sa ma tiež pýtal, či sa bojím. A ty?, znela moja otázka. Aj on sa smial a vôbec, všetci boli takí usmiati, až na jedného. Bol tam ten mladý sympoš, ktorý sa odlišoval od ostatných krásnym modrým munďúrom, taká Ordinácia v modrej záhrade. Tak ten sa neusmieval. Potom sa to všetko zahmlilo a ja som sa v tom úplne stratila. V hmle som sa pýtala toho mladíka, prečo sa neusmieva. Nerozumela som, čo zahuhlil. Navyše som nemala šošovky, brýlky, či iný materiál, aby som fakt posúdila jeho tvár. Tak si iba domýšľam, že bol pekný. Ale asi mal minimálne súmernú tvár, lebo ma na ňom nič nevyrušovalo. Vo výťahu som silou mysle a asi aj svalov dokázala vytiahnuť ruky spod deky, chytiť si pery a urobiť grimasu naznačujúcu úsmev smerom k nemu. Počula som asi päť rôznych druhov smiechu, jeden z nich mi znel tak dôverne známo. Frajer ma privítal slovami: „No konečne! Už máš zase späť tú svoju farbu. Žltú.“ J Pristáli sme v izbe a ja som chcela vidieť niečo v telke. Dávali Matrix Reloaded. Strašne by som sa bola smiala, keby ma nebolela hlava a steak z predošlého dňa sa nepýtal von tou nesprávnou stranou. Chvíľu sme spolu bojovali. Klimatizácia ma preniesla mysľou na Mount Everest a ja som si povedala, že do Himalájí ma nikdy nikto nedostane. Nechápala som, prečo sa všetci potia, lebo v izbe bolo iba 30 stupňov. Tá deka bola aj tak stále nejaká tenučká. Až neskôr som si všimla, že boli dve. Všetci sa ma na niečo pýtali a mne to strašne pomaly zapaľovalo, ak vôbec. Správou dňa bola, že zomrel super homo sapiens, vynálezca iPhonu. Tak, ako každý deň zomierajú iní géniova, o ktorých nemáme páru. Bola som z toho taká vykoľajená, že zvyšok anestézie sa vyparil do prázdna.. Matrix práve končil a zem bola zachránená. Zajedala som tekvicovú, oranžovú polievku a prebrala sa k životu nadávaním, že takú polievku by som za normálnych okolností asi nejedla. Po tomto komentári všetkým odľahlo, lebo  pochopili, že som plne funkčná, opäť na vlastných nohách a môžem ísť oslavovať svoje narodeniny. Do úplného raušu ma dostal až Manolo, ale o tom nabudúce.

Útek z Planéty opíc

17.04.2022

Ubehol takmer mesiac po návrate z Planéty opíc. Tak sme si s Alicou nazvali karibský ostrov Martinik, z ktorého sme sa nečakane vrátili o 8 dní skôr. Verili by ste tomu? Exotický ostrov plný pláží, bezstarostného života, dobrého jedla a nekonečného oddychu. Tak sme si to aspoň predstavovali. Ale všetko po poriadku. Ja som vyrazila na cestu o dva dni skôr, po [...]

Čo sa naučíš do 40tky . . .

21.11.2017

Nedávno som oslávila štyridsiatku. Urobila som si zoznam vecí, ktoré som sa naučila: Používaj vždy ochranu – na ruky aj pohlavné orgány. Kúp si slúchatka s možnosťou odbúrania vonakajšieho zvuku. Nemusíš mať vždy posledné slovo. Požičané knihy sa ti už nikdy nevrátia. Múku k životu nepotrebuješ. Láska je ako prdenie. Keď musíš zatlačiť, pravdepodobne to [...]

Taliansko – Ako prežiť pravidlá a (ne)vyhnúť sa obžerstvu

06.10.2017

Toto nie je cestopis, toto je skôr návod na to, ako prežiť prejedanie, ktoré vyvoláva klamný znak vysokého štádia tehotenstva (novinka – aj u mužov). Po dvoch týždňoch cestovania zo severu na juh Vám môžem s kľudom Angličana povedať, že hoci som pomerne scestovaná, Taliansko ma chytilo za srdce. Už nikdy nič nebude tak, ako predtým haha (preháňam). Stopu to [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 273124x
Priemerná čítanosť článkov: 4792x

Autor blogu

Odkazy