Založ si blog

Pre veľký úspech – ženy „židičky“

Ženy za volantom rozdeľujem na dve kategórie. Tie, čo vedia a tie druhé. Ženy kamikadze sú mi bližšie ako tie slušne vychované. Za vychované považujem tie, čo dávajú prednosť aj autu, ktoré ešte len plánuje vyraziť na cestu kdesi na opačnej strane zemeguľe (možno telepatia). Slušáčky tiež parkujú jedinečným spôsobom, ktorý ovládaju len ony. Zažila som aj ženu, čo šoféruje bosými nôžkami, lebo „lepšie cíti“ – skoro ako keď chlap zdôvodňuje, prečo ochranu nie. Tá malá osôbka je schopná vystresovať seba a okolie, zato nie môjho známeho, ktorý sa na jej hodinovom parkovaní bavil ešte týždne. Keď som ho videla v krúžku chlapcov, mávajúc rukami, vedela som, ktorá bije. Proste, nevydalo. Priestorovo ani časovo. Šikovnejšia playmate by tam zaparkovala aj tirák. Inak je z nej kandidátka na špeciálny zápis do „Knihy nepochopiteľného zo života žien“. Po takýchto útrapách si hovorím, že tí chlapi to majú jednoduchšie. Tam si človek jedoducho povie, že to tak asi má byť. Že to je ťulpas a „nechcem vidieť, čo robí v posteli“. Ale čo s babou? Pripomína mi to scénu z mojej autoškoly. Robila som vodičak a jedna slečna herečka sa mi zdôverila, že robí skúšku na parkovanie piatykrát. A že sa nemám báť. Pochopila som, až keď sa hodila o zem a tvárila sa, že nemôže dýchať. Skúška bola vybavená, pečiatka trónila na svojom mieste a pobožné Inshallah (s božou pomocou) sa nieslo éterom. Nesledovala som už, čo robila pri teste za lavicou, ale asi predstierala Alzheimera. A už vôbec netúžim vedieť, čo robí na diaľnici. Finguje zákruty? Kategória „ženy tesne po“ je moja obľúbená. To je taká testovacia ceremónia. Testujeme, čo to dá. Ja to chápem, každý musí niekde a nejako začať. Ale keď sa takáto žena naštve, lebo si myslí, že ľavá je pravá a blinker sem blinker tam, tak sa mi zrýchľuje tep. Zvlášť, keď vyparkovávam a pani nikdy nepočula o slepom či mŕtvom bode. Možno počula o mŕtvom chrobákovi, lebo presne takého hrá, keď predstiera, že moje auto neexistuje. Ona anglicky, ja slovensky. Fakt som jej nezávidela, lebo ja som jej rozumela dobre. Potom sú tu expertky v „jeho“ Poršáku alebo Audine. Teraz mi prepáčia všetky normálne, solídne blondínky s dlhými vyrovnanými vlasmi (nie svojimi), super nárazníkmi (nie svojimi a nie na aute), v značkových super, ale že super handrách (lepšie handričkách) a našpúľených botoxových ružovučkým rúžom napatlaných perách, najlepšie so psíkom v košíčku na prednom sedadielku. Tak keď sa toto vytiahne z TT, tak sa mením na koníka a fŕkam penu po okolí. Jedna z týchto súdružiek si to šinula na kamarátovho Cayena a urobila zle. Strašne jej vynadal, zavolal políciu a veril v spravodlivosť. Tá žienka lesná klipkala svojimi (hahaha) 3x zatočenými riasami toľko na toho zbožného chudáčika v uniforme, že to mala iba za takú maličkú pokutku a psíček v kožennej Vuittonke sa nemohol dosmiať. Objednala som si psa, mám schôdzku s kaderníkom, chirurgom. A kováčom  – nabiť ihly namiesto podpätkov, lebo v tom sa výborne šoféruje. Alebo čo ja viem, možno táto víla iba chcela tromfnúť Victoriu Beckhamovú a ja tomu nerozumiem.

Útek z Planéty opíc

17.04.2022

Ubehol takmer mesiac po návrate z Planéty opíc. Tak sme si s Alicou nazvali karibský ostrov Martinik, z ktorého sme sa nečakane vrátili o 8 dní skôr. Verili by ste tomu? Exotický ostrov plný pláží, bezstarostného života, dobrého jedla a nekonečného oddychu. Tak sme si to aspoň predstavovali. Ale všetko po poriadku. Ja som vyrazila na cestu o dva dni skôr, po [...]

Čo sa naučíš do 40tky . . .

21.11.2017

Nedávno som oslávila štyridsiatku. Urobila som si zoznam vecí, ktoré som sa naučila: Používaj vždy ochranu – na ruky aj pohlavné orgány. Kúp si slúchatka s možnosťou odbúrania vonakajšieho zvuku. Nemusíš mať vždy posledné slovo. Požičané knihy sa ti už nikdy nevrátia. Múku k životu nepotrebuješ. Láska je ako prdenie. Keď musíš zatlačiť, pravdepodobne to [...]

Taliansko – Ako prežiť pravidlá a (ne)vyhnúť sa obžerstvu

06.10.2017

Toto nie je cestopis, toto je skôr návod na to, ako prežiť prejedanie, ktoré vyvoláva klamný znak vysokého štádia tehotenstva (novinka – aj u mužov). Po dvoch týždňoch cestovania zo severu na juh Vám môžem s kľudom Angličana povedať, že hoci som pomerne scestovaná, Taliansko ma chytilo za srdce. Už nikdy nič nebude tak, ako predtým haha (preháňam). Stopu to [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 273197x
Priemerná čítanosť článkov: 4793x

Autor blogu

Odkazy