Založ si blog

Kocúr „Bezdomovec“

Adoptovala som ročného mačiaka. Biely ako sneh. Kamaráti ho volajú Shithead. Najdúch z ulice, ktorého našli po autonehode, niekto na ňom nechal otlačky pneumatík. Mačiak sa vyvaľoval pod ním, snažiac sa uniknúť pred horúcim slnkom (alebo sa hrali mačky na schovku). Z chvosta mu zachránili tretinu (vypadá, že je stále naštvaný, lebo stojí ako vlajka vo vetre haha). Po prívoze do špitálu zistili, že je aj hluchý a aby toho nebolo málo, tak ho vykastrovali (bože!) a nastrelili mu čip (čo keby ho tak niekto uniesol?).  Dostala som také dobré rady, ako že je na odstrel, lebo taký život nestojí za nič (spomenula som, že mu chýbajú dva dolné zúbky?). Niektorí tomu rozumejú ako hus pivu. Keď som si prečítala článok v novinách, nemohla som odolať. Lekárka z kliniky bola štastím bez seba, že sa ho zbavia, lebo nikto nejavil záujem o „problematického“. Priviezla som ho domov, našiel si svoje rýchlo svoje miesto a napriek tomu, čím si prešiel, je z neho pán Kocúr. Skáče ako makak a to, že je hluchý vnímam iba vtedy, keď vojdem do bytu a mačiak si spí ak zabitý na gauči. Chrápe a mňauká ako by ani nebol hluchý (jedno druhé nevylučuje…). V noci sa tlačí na môj vankúš a pri nestráženom pohybe škriabe ako šialenec. Prvé dni mu asi chýbala klietka z kliniky, lebo spával v mikrovlnke! Pamätám si, ako som prišla domov a hľadala som ho všade. Vyvolávať ho nemalo zmysel (skúste volať na hluchého kocúra). Stojím v kuchyni a to biele čudo sa ťahalo z mikrovlnky. Priniesla som si ho domov s chrípkou, bol na antibiotikách a kýchal ako človek. Všetko sme to prežili a teraz je mačiak pánom domu. Pretože je tučný ako Garfield, rád spáva na kuchynskej linke alebo na nekonečnej pláni chladničky (z mikrovlnky by som ho musela páčiť). Miluje zapaľovače a pohŕda umelými myškami. Fascinuje ho počítač a televízor. Hlavne študuje arabské titulky bežiace pri každom filme. Snaží sa ich chytiť. Najviac ho bavia reklamy a hlavne logá v hornom rohu obrazovky. Plazma zatiaľ drží, ale to len preto, že ho vždy odlákam igelitovou taškou (do tej sa balí ako do periny).  Niekedy mám podozrenie, že je to kríženec paviána a geparda. Kúpila som mu veľkú bambusovú sedačku – NaBrúseniePazúrov. Ha,  stále vedie biela sedačka, ktorej okraje zívajú vytrhanými dierkami. Zavesí sa, zatne pazúriská, natrčí uši ako by mu ich natupíroval Pavel Rochniak  a browsuje ako besný. Fakt niekedy stojím sama uprostred izby a smejm sa ako magor. Adoptovať makaka odmietam, ale Sam stojí za to! Je to bojovník a takých poznám málo!

Útek z Planéty opíc

17.04.2022

Ubehol takmer mesiac po návrate z Planéty opíc. Tak sme si s Alicou nazvali karibský ostrov Martinik, z ktorého sme sa nečakane vrátili o 8 dní skôr. Verili by ste tomu? Exotický ostrov plný pláží, bezstarostného života, dobrého jedla a nekonečného oddychu. Tak sme si to aspoň predstavovali. Ale všetko po poriadku. Ja som vyrazila na cestu o dva dni skôr, po [...]

Čo sa naučíš do 40tky . . .

21.11.2017

Nedávno som oslávila štyridsiatku. Urobila som si zoznam vecí, ktoré som sa naučila: Používaj vždy ochranu – na ruky aj pohlavné orgány. Kúp si slúchatka s možnosťou odbúrania vonakajšieho zvuku. Nemusíš mať vždy posledné slovo. Požičané knihy sa ti už nikdy nevrátia. Múku k životu nepotrebuješ. Láska je ako prdenie. Keď musíš zatlačiť, pravdepodobne to [...]

Taliansko – Ako prežiť pravidlá a (ne)vyhnúť sa obžerstvu

06.10.2017

Toto nie je cestopis, toto je skôr návod na to, ako prežiť prejedanie, ktoré vyvoláva klamný znak vysokého štádia tehotenstva (novinka – aj u mužov). Po dvoch týždňoch cestovania zo severu na juh Vám môžem s kľudom Angličana povedať, že hoci som pomerne scestovaná, Taliansko ma chytilo za srdce. Už nikdy nič nebude tak, ako predtým haha (preháňam). Stopu to [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 271563x
Priemerná čítanosť článkov: 4764x

Autor blogu

Odkazy