Založ si blog

Chcete študovať v R. I. T. i? Príďte do Dubaja.

V tejto krajine je strašne veselo. Stáva sa, že Vám zmenia meno, ani neviete ako. Zo Simony je Cimpona, v lepšom prípade Mona. Z muža sa stane žena (Viktor je Viktória). Ale najlepšie sú skratky. Jedna industriálna zóna sa volá Jebel Ali (Hora zvaná Ali). Na jednej zo značiek na hlavnej diaľnici je tiež napísané Jebal Ali. Vždy, keď idem okolo, tak mám smiešnu náladu a snažím sa ju zdieľať s každým, kto sa nachádza vedľa mňa (osveta je dôležitá). Páčia sa mi aj skratky škôl. Jedna z nich sa volá skrátene R.I.T. – Rochester Insitute of Technology. Tá mi zatiaľ prirástla k srdcu najviac. Zaslúžila by si ešte väčšiu reklamu, ako tá na hlavnom ťahu. Okrem toho, na blízkom Východe je tiež kopec srandovných príhod, čo sa mien týka. Napríklad taký pakistanský ambasador, ktorému bol minulý rok pridelený post v Saudskej Arábii. Keď videli jeho meno po prijatí na veľvyslanectve, odmietli ho. Skúste hádať prečo. Jeho super meno je AKBAR ZEB (the biggest dick). No, aspoň že nie malý. V Saudi, kde sa zatvára všetko po zvolávaní na modlitbu vrátane pumpy (môžete sa aj vo vlastnej šťave uvariť, dotankujú Vám až po modlení), by veľa vody nenamútil. Pobavili ma veľmi. Prečítala som si zopár reakcií na jeho meno. Indický človiečik  napísal, že ho mali poslať do Indie, Pakistanci by mali prču a Indovia by to aj tak nepochopili. Istého času bol fakt populárny. Začala internetová hystéria. Masívna produkcia tričiek s jeho menom za necelých 30 Amerických dolárov. Samozrejme, rovnako ako hriešne Sex and the City, v Emirátoch zakázané. Stále to tu milujem, lebo kde inde možete stretnúť najvačšieho dick-a a zároveň študovať v R.I.T.i… No, nie je to super?

Útek z Planéty opíc

17.04.2022

Ubehol takmer mesiac po návrate z Planéty opíc. Tak sme si s Alicou nazvali karibský ostrov Martinik, z ktorého sme sa nečakane vrátili o 8 dní skôr. Verili by ste tomu? Exotický ostrov plný pláží, bezstarostného života, dobrého jedla a nekonečného oddychu. Tak sme si to aspoň predstavovali. Ale všetko po poriadku. Ja som vyrazila na cestu o dva dni skôr, po [...]

Čo sa naučíš do 40tky . . .

21.11.2017

Nedávno som oslávila štyridsiatku. Urobila som si zoznam vecí, ktoré som sa naučila: Používaj vždy ochranu – na ruky aj pohlavné orgány. Kúp si slúchatka s možnosťou odbúrania vonakajšieho zvuku. Nemusíš mať vždy posledné slovo. Požičané knihy sa ti už nikdy nevrátia. Múku k životu nepotrebuješ. Láska je ako prdenie. Keď musíš zatlačiť, pravdepodobne to [...]

Taliansko – Ako prežiť pravidlá a (ne)vyhnúť sa obžerstvu

06.10.2017

Toto nie je cestopis, toto je skôr návod na to, ako prežiť prejedanie, ktoré vyvoláva klamný znak vysokého štádia tehotenstva (novinka – aj u mužov). Po dvoch týždňoch cestovania zo severu na juh Vám môžem s kľudom Angličana povedať, že hoci som pomerne scestovaná, Taliansko ma chytilo za srdce. Už nikdy nič nebude tak, ako predtým haha (preháňam). Stopu to [...]

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00, aktualizované: 08:59

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny v RTVS sú na dosah. Má Šimkovičová meno nového riaditeľa? Zákon by mohol naraziť na Čaputovú

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 273041x
Priemerná čítanosť článkov: 4790x

Autor blogu

Odkazy