Založ si blog

Delete All

Môj mobil sa zbláznil a vypovedal službu bez akéhokoľvek varovania. Všetky čísla driemajúce na príslušnej úrovni zmizli. SIMka zívala prázdnotou a ja som si myslela, že neprežijem dívať sa na čierny displej. Snažila som sa analyzovať, prečo som taká závisláčka. Ok, čísla sú jedna vec, druhá sú tie cenné smsky. Ja viem, že žijeme v dobe, kedy smska narvaná do 145 úderov má niekedy hodnotu dlho očakávaného listu obchytkaného desiatkami ľudí, ale stále nechápem, prečo si nerobím backup. Skúšala som všetko. Nepomohol reštart, reset a čo ja viem čo mi radili všetci naokolo. Vytiahla som luxusný archívný kúsok od jediného výrobcu, ktorý pochopil, že nemám chuť opatrne našľapovať prstom po displeji a snažiť sa lokalizovať každé písmeno, alebo číslo (lebo je to strašne citlivé). Nokia – Connecting people. Dúfala som, že SIMka „obživne“ ako dúfal Bohuš pri jeho koze. Stal sa zázrak a ja som sa potešila, že mám aspoň tie čísla, ktoré som uložila dávno pradávno, keď som bola pri zmysloch a vedela som, že niečo také sa môže stať. Tie novšie, ktoré som v starom telefóne ukladala naverímboha do telefónu, sa vyparili. (Mimochodom, je telefón kúpený pred rokom starý?) Možno to celé bolo na niečo dobré, lebo som, okrem iného, našla staré správy, z ktorých každá mala svoju hodnotu a preto som nemala to srdce ich vymazať. Oprášila som si rok staré udalosti, ktoré mi dali strašne veľa. Preklikávala som sa svojím životom a žasla som nad tým, čo všetko sa odohralo, ako som na to reagovala (hrabala som sa aj v položke Odoslané, lebo som bola zvedavá na reakcie sebe samej). Zaujímavé čítanie. Pri niektorých sa mi urobilo nevoľno, pri niektorých som pookriala a boli aj také, pri ktorých som dumala „prečo som toto nevymazala“? Fakt to bolo  ako čítať staré listy alebo pozerať staré fotky. Mám teraz svoj starý mobil s doškriabaným displejom, strašne nemoderným dizajnom. Obsahuje iba to, čo ma teší. Všetko ostatné som presunula do jednej zložky, ktorej posledný výdych bol ukončený stlačením Delete All.

Útek z Planéty opíc

17.04.2022

Ubehol takmer mesiac po návrate z Planéty opíc. Tak sme si s Alicou nazvali karibský ostrov Martinik, z ktorého sme sa nečakane vrátili o 8 dní skôr. Verili by ste tomu? Exotický ostrov plný pláží, bezstarostného života, dobrého jedla a nekonečného oddychu. Tak sme si to aspoň predstavovali. Ale všetko po poriadku. Ja som vyrazila na cestu o dva dni skôr, po [...]

Čo sa naučíš do 40tky . . .

21.11.2017

Nedávno som oslávila štyridsiatku. Urobila som si zoznam vecí, ktoré som sa naučila: Používaj vždy ochranu – na ruky aj pohlavné orgány. Kúp si slúchatka s možnosťou odbúrania vonakajšieho zvuku. Nemusíš mať vždy posledné slovo. Požičané knihy sa ti už nikdy nevrátia. Múku k životu nepotrebuješ. Láska je ako prdenie. Keď musíš zatlačiť, pravdepodobne to [...]

Taliansko – Ako prežiť pravidlá a (ne)vyhnúť sa obžerstvu

06.10.2017

Toto nie je cestopis, toto je skôr návod na to, ako prežiť prejedanie, ktoré vyvoláva klamný znak vysokého štádia tehotenstva (novinka – aj u mužov). Po dvoch týždňoch cestovania zo severu na juh Vám môžem s kľudom Angličana povedať, že hoci som pomerne scestovaná, Taliansko ma chytilo za srdce. Už nikdy nič nebude tak, ako predtým haha (preháňam). Stopu to [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 273003x
Priemerná čítanosť článkov: 4790x

Autor blogu

Odkazy