Založ si blog

Sado-maso zámeček

Rozhodol som sa to skúsiť. Všetci o tom hovoria, ale čo sú kecy v porovnaní s vlastnou skúsenosťou? Pár som si ich šľahol, na povzbudenie. Vzal som si taxík, peňaženka a slipy v plnej pohotovosti. Cesta ubiehala rýchlo. Napriek tomu, že tá čierna diera rozkoše bola za mestom a možno bola dôvodom tá ohnivá vodka, čo mi rozpaľovala lýtka. Keď som taxikárovi udal adresu, dovolil mi fajčiť pri otvorenom okne: „Pánko, to si užijú, ja už som bol na návšteve. Mám sa staviť nadránom?“. Napriek ľahkému oparu som spozornel, lebo ak bol tento chlapík „typickým návštevníkom“, tak si neviem predstaviť tie ženské. Nie som žiaden playboy, ale na svojich 40 vypadám dobre. Kde-tu sval, všetky vlasy a dokážem aj konverzovať. Na tú nadchádzajúcu konverzáciu som zbieral všetky sily. Záleží, aká baba bude voľná, niektoré sú zabukované na mesiac dopredu, len si dobre vyber na začiatku, inak si v p…, dostalo sa mi povzbudenia od Fera. O to mi ide, Ferko. Schuti sme sa zasmiali.

Mesiac mal čudný tvar, videl som v ňom úškrnok. Vystúpil som do voľného priestoru, zaparkované autá mi pripomenuli starú filmovú scénu s rozdielom, že hlavný hrdina bol na ceste do iného zámočku. Zamotala sa mi hlava z faktu, že sa nechám spráskať ako malé decko. Adrenalín mi klokotal telom, ale chlapci v sakách pred dverami na to boli zvyknutí. Vpustili ma dnu a mne prišla na rozum iba jedna veta: „Vypusťte Krakena“. Uškrnul som sa. Bol som pripravený na všetko. Tmavý bar, zahalený v červenom súkne dával iba tušiť tvary. Hrali Druhú šancu od Rogera Sancheza, aký paradox. Vo videu dievča s veľkým srdcom. Ktovie, aké nájdem ja a ktovie s čím veľkým… Bar bol plný lascívne sa vlniacich tiel, prevažne ženských. Napriek ďalšej dvojitej vodke sa mi zdalo, že tam je príliš veľa chlapov v čiernych sakách. Prišlo mi to ako plytvanie priestorom. Zato malá šikmoočka ovíjajúca sa okolo tyče vypadala na zožranie. Slastne som zachrochtal a skúsil som si ju predstaviť ako práska bičom. Otvoril som menu a hupol do seba ďalšiu vodku. Podišiel ku mne jeden z komanda, ako som si nazval kápov v sakách. „Tak čo, prvýkrát taký job? Zdvihni sa z tej stoličky a poď so mnou, brácho.“ Hlavou mi prebleslo, že to asi tak má byť – dovedú ťa do izby a čakáš. Chcel som namietnuť, že som si ešte nevybral, ale po tých panákoch mi to bolo jedno. Prechádzali sme okolo polootvorených dverí, videl som muža v maske na kolenách a ženou vyslovené „nie“. Dvere, do ktorých ma „brácho“ doviedol, boli iné ako ostatné. Hnedé, veľké a vypadali ako kancelária. Vošli sme dovnútra, za stolom sedel chlap s vyholenou hlavou. V saku. S fasciklom na stole. Nohy ma nepočúvali a trčal som tam ako figurína vo výklade. Vstal a podával mi ruku:

„Ja som Jožo, teší ma, že sa u nás uchádzate o miesto, naša security má na vás dobre referencie“.

Útek z Planéty opíc

17.04.2022

Ubehol takmer mesiac po návrate z Planéty opíc. Tak sme si s Alicou nazvali karibský ostrov Martinik, z ktorého sme sa nečakane vrátili o 8 dní skôr. Verili by ste tomu? Exotický ostrov plný pláží, bezstarostného života, dobrého jedla a nekonečného oddychu. Tak sme si to aspoň predstavovali. Ale všetko po poriadku. Ja som vyrazila na cestu o dva dni skôr, po [...]

Čo sa naučíš do 40tky . . .

21.11.2017

Nedávno som oslávila štyridsiatku. Urobila som si zoznam vecí, ktoré som sa naučila: Používaj vždy ochranu – na ruky aj pohlavné orgány. Kúp si slúchatka s možnosťou odbúrania vonakajšieho zvuku. Nemusíš mať vždy posledné slovo. Požičané knihy sa ti už nikdy nevrátia. Múku k životu nepotrebuješ. Láska je ako prdenie. Keď musíš zatlačiť, pravdepodobne to [...]

Taliansko – Ako prežiť pravidlá a (ne)vyhnúť sa obžerstvu

06.10.2017

Toto nie je cestopis, toto je skôr návod na to, ako prežiť prejedanie, ktoré vyvoláva klamný znak vysokého štádia tehotenstva (novinka – aj u mužov). Po dvoch týždňoch cestovania zo severu na juh Vám môžem s kľudom Angličana povedať, že hoci som pomerne scestovaná, Taliansko ma chytilo za srdce. Už nikdy nič nebude tak, ako predtým haha (preháňam). Stopu to [...]

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 273203x
Priemerná čítanosť článkov: 4793x

Autor blogu

Odkazy