Založ si blog

Na koho pri „tom“ myslis, alebo ako to robia niektori chlapi

Na koho pri „tom“ myslis alebo ako to robia chlapi.

Kamarat tvrdi, ze ked uz ten velky tresk prichadza, tak mysli na matku?! Aby to oddialil! Skoro som spadla z tej stolicky. To si robis srandu! Nie, nerobim. A este myslim na fotbalovy zapas zo vcerajska. Tak som nastojila na tom, ze chcem vediet, na koho mysli, ked to chce ‚privolat‘. Ze na danu zenu v posteli. No, to si ma ukludnil. A potom chudaci vedci skumaju, kolko percent zien si to uziva a kolko z nich ‚trpi‘. Keby vedeli, ze niektory z nich pri tom mysli na matku, aby sa jej zavdacil. To je lepsie byt bez orgazmu.

A to ja mam zasa kamarata dalsieho, ktory na ceste za laskou robi vsakovake kusky – ja len tak zbieram take criepky a zachadzam sa od smiechu, lebo co on vymyslel je cista haluz roka. Je slobodny, 35 rocny, vzdelany a vtipny. Ale tiez suchar. Taky trosku bez emocii, ale nesmierne trpezlivy. Naopak, jeho reakcia na mna bola (You are the most colourful woman when it comes to emotions) J. Je aj moslim pochadzajuci z Egypta. Nezije ziadnym striedmym zivotom, ale nepije a nefajci. Zato baby zhana kade-tade. Teda, pardon, dovoz z Ruska.

Ako to cele funguje? To si pripravite dotaznik z otazkami typu: Aka je tvoja anglictina? Si ochotna cestovat? Na ako dlho? Pricestujes bez moznosti vydaja?

(on sa nechce ozenit). A baby vyplnaju so svojou chabou ale aj dobrou anglictinou. To im potom kamos vybavi viza, uziju si krasne 3 tyzdne prazdnin (pracuje tu pre vladu, takze konci o 2 poobede, z coho krasavice vyskaju od nadsenia, lebo vacsina si rada pospi). Niektore to beru ako super vzruso, niektore sa chcu vydat a niektore prestanu brat antikoncepciu. Taky je sarmantny. Privedie ich do svojej vilky, da im najest, urobi im Tour de Dubai, Abu Dhabi a okolie, uzije si nesputanych radovanok a potom ich odlifruje naspat do ich krajiny. Par z nich som stretla. Jedna ma zvlast zaujala. Teda, ona zaujala pol Abu Dhabi. Mali sme barbecue, ja slusne v rifliach, lebo moslimske rodinky si tam piekli svoje burty. Ona v letnych priesvitnych satach na ramienka, ruzovy ruz bol ruzovejsi ako prdelka Barbie a biele vlasy (skoro ako voskova figurina) svietili do dialky. Ramienka z podprsenky vsakovako vyskakovali a jej ‚zvonivy‘ smiech privadzal do rozpakov mna vratane mojich dalsich kamaratov a polky Abu Dhabi. Stebotala o svojej malej dcere a o tom, ako ‚ten rusky hajzel‘ neplati vyzivne, tak prisla sem. Eee….?? Jej anglictina bola super biedna a tak ma zaujimalo, ako s nou komunikuje moj kamarat. Body language J. Isla som do kolien. Hovorim, mu vole, to mozes robit den dva tri, ale tri tyzdne!!! Ako? A.. Preco? Lebo ja sa nechcem viazat a nechcem nic, iba fun. Babam to vyhovuje, lebo vsetko je na jeho kreditku. Ked zistila, ze hovorim po rusky, tak som sa jej nemohla zbavit. Ale zaujimalo ju, preco moj kamos nema rad deti. Snazila som sa jej vysvetlit, ze toto by ROZHODNE mala predebatovat s nim! No ale vy dvaja sa poznate. No mam to tej chudere naivnej cele vysvetlovat? Ked som ju videla, ako sa derie za fotakom a tlaci ho pred objektiv, tak mi jej bolo aj luto. Ona super umely usmev ala Hollywood a on so skrizenymi rukami vystruhal povinny usmev (on sa nevie usmievat a fotenie neznasa). Ale ja ho mam rada, lebo je strasne zabavny svojim sposobom – suchym a specifickym. Je to chalan s velkym srdcom. Tiez tvrdi, ze je lepsie si veci vysvetlic na zaciatku (dotaznik) ako byt sklamany neskor. Ostatni kamosi tvrdia, ze to je totalne chore a myslia si, ze je debil. Nemozem s tym suhlasit, lebo babenky su pripravene na to, co sa bude diat a robia to dobrovolne. Nikomu neublizuje a neslubuje hory-doly. Mne sa to, naopak paci. Gigolovia, kde ste???

Útek z Planéty opíc

17.04.2022

Ubehol takmer mesiac po návrate z Planéty opíc. Tak sme si s Alicou nazvali karibský ostrov Martinik, z ktorého sme sa nečakane vrátili o 8 dní skôr. Verili by ste tomu? Exotický ostrov plný pláží, bezstarostného života, dobrého jedla a nekonečného oddychu. Tak sme si to aspoň predstavovali. Ale všetko po poriadku. Ja som vyrazila na cestu o dva dni skôr, po [...]

Čo sa naučíš do 40tky . . .

21.11.2017

Nedávno som oslávila štyridsiatku. Urobila som si zoznam vecí, ktoré som sa naučila: Používaj vždy ochranu – na ruky aj pohlavné orgány. Kúp si slúchatka s možnosťou odbúrania vonakajšieho zvuku. Nemusíš mať vždy posledné slovo. Požičané knihy sa ti už nikdy nevrátia. Múku k životu nepotrebuješ. Láska je ako prdenie. Keď musíš zatlačiť, pravdepodobne to [...]

Taliansko – Ako prežiť pravidlá a (ne)vyhnúť sa obžerstvu

06.10.2017

Toto nie je cestopis, toto je skôr návod na to, ako prežiť prejedanie, ktoré vyvoláva klamný znak vysokého štádia tehotenstva (novinka – aj u mužov). Po dvoch týždňoch cestovania zo severu na juh Vám môžem s kľudom Angličana povedať, že hoci som pomerne scestovaná, Taliansko ma chytilo za srdce. Už nikdy nič nebude tak, ako predtým haha (preháňam). Stopu to [...]

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

sajmon

Zo života hmyzu :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 57
Celková čítanosť: 272667x
Priemerná čítanosť článkov: 4784x

Autor blogu

Odkazy